Melek2011 sadece kafası mı büyük yoksa karnı ve boyu da önden mi gidiyor? Şöyle bizim bebiş de önden gidiyor karnı, boyu, kilosu. Kafa çevresi normal ama kafa çapı da önde yani kafa şekli top gibiymiş. Bu top potadan geçmez dedi doktorum 😂 ben de sezaryen olacağım. Ve evet bana da meyve tatlı hamur işi yasakladı. Allah’a şükür görünen hiçbir sağlık sorunu yok. Tamamen genetikmiş. Zaten ben de eşim de küçük kafalı değiliz. Ayrıca ben de 4 kilo üstü doğmuşum. Yani başla görünen sıkıntısı yoksa ki yoktur, bir sorun teşkil etmiyormuş. Canınızı sıkmayın, sağlıkla alın kucağınıza inşallah ☺️