Melisssssss bekle canım henüz çok erken, erkenden de öğrenmek hiç iyi bişey değil. hayatımın en zor 2 haftasını geçirdim ilk hafta her 2 günde bir test, test sonucu çıktı mı diye 5 dk da bir gözüm telefonda, bir tanesi akşam çıkmıştı akşama kadar telefona baktım.sonraki hafta acaba yükselmeye devam ediyor mu endişesi, böyle olacağımı bilsem gerçekten sadece regl günü test yapardım ama insan merak etmeden duramıyor işte