fatima1 Çok heyecanlıyım yavaş yavaş karnım cıkmaya başladı ama 15. İ hafta biraz yoruyor sanki beni cok yorgun bitkin hissesidorum siz de öyle misiniz
Burcukorkmazkaya fatima1 bizde 15+3 çok iştahsızım onun dışında bir sıkıntım yok çok şükür cinsiyeti öğrenemedik hala onu heyecanla bekliyoruz ☺️ Sen öğrendin mi cinsetini ?
Dilaraa_16 fatima1 bende öyleyim çok bitkin ve yorgun iş yapasım yok ama hareket olsun diye kalkıyorum sonra belim agrıyor
Jiamomss fatima1 ya ben 11 haftalığım bel diz agrim dış agrim var agri kesici içsem ne içebilirim varmi bilginiz uyuyamıyorum eklem Agrisindan
eymenela-moms fatima1 kendimi yorgun,bitkin hissediyorum canım ne yemek yemek istiyor ne de yataktan çıkmak 😀ama bi tane de oğlum var mecbur idare etmeye çalışıyorum.O Bİle anne sürekli uyuyorsun diyor 😀
Dilaraa_16 Burcukorkmazkaya bizde hala öğrenemedik cinsiyeti maalesef belli olmamış daha sadece çıkıntı var ama o çıkıntı hangi cinsiyete dönüşür belli olmaz dedi doktor 🙏
fatima1 Burcukorkmazkaya bende cok iştahsızım maalesef. 3 4 kere ultrasona girdik hep yüzüstü yatıyordu bu yüzden cinsiyeti öğrenemedik :(
zynptnc Ksksksk7372 13 haftalığım ben tam 20 güne kadar da burun tıkanıklığı ile uğraştım ama şimdiden 5 aylık hamile gibi göbeğim var😅
basakerdvn Ksksksk7372 bende var ve normale göre mukoza da da artış söz konusu zaman zaman azd olsa kanama bile oluyor
fatima1 Dilaraa_16 ah keşke benimki de böyle tahmin edilebilseydi. Bizim minnoş yüzüstü yattığı için tahminde bile bulunamıyorlar 😂 fazla utangaç
fatima1 Dilaraa_16 ben hamile olduğumu bile hissetmiyorken bu hafta epey yorgun hissediyorum hiç bişi yapasım yok mutfa bile gidemiyorum
Eda_65 zynptnc bende 14+4 haftalığım bi anda karnım çıktı çok şaşırdım hiç çıköıyacak diye düşünütken bi anda çıkı verdi
Burcukorkmazkaya zynptnc benim hiç çıkmadı karnım bu gün arkadaşlarım eltim diyor hatta nasıl hiç belli olmuyor yok diye 🤷♀️
Ksksksk7372 zynptnc geçer en kısa sürede inşallah canım benim sadece geceleri var bizde 14+5 olduk cinsiyetiniz belli mi
Tubatuba25 Bende şuan 17 haftalık hamileyim ve kontrole bir hafta var günler de geçmek bilmiyor resmen bir de gostermezse bir ay daha bekleyecez
fatima1 Tubatuba25 ah bu bebekler doğmadan neler cektiriyorlar. Bende üst üste 2 gün gittim cinsiyet için göstermedi :(
fatima1 Eda_65 bende hep bu göbek nasıl şişicek diye aynada söylemiyordum 😂 bu hafta cıktı Bi anda minnoş duduyor
zynptnc Burcukorkmazkaya benim 1 haftadır var gündüzleri değilde gece daha çok çıkıyor sabah uyandığımda hiçbir şey yok sonradan 😅
fatima1 Burcukorkmazkaya ya o biraz da anneye bağlı. Kiminin iç karnı varmış onlarınki geç belli olurmus. Çünkü önce o iç karnı büyür
Burcukorkmazkaya zynptnc benim kızımda baya çıkmıştı karnım ama bu kez çıkmadı daha bekliyorum bakalım 🤷♀️☺️
Jiamomss SemanurAs bel ağrısı için ilaç kullandınız mi acaba dişim Belim dizim Kemiklerim Agriyor 11+4 benim
Ksksksk7372 basakerdvn geçer en kısa zamanda inşallah canım bende sadece tıkanıyor rahat nefes alamıyorum ☺️
ayvazece07 Ben ben ben 🙋🏼♀️🙋🏼♀️ Avokado 🥑 olduk 🙈 cinsiyetimiz belli prensesimiz geliyor 🙈 karnım büyümeye başladı arada kuyruk sokumuna yakın bele agri giriyor demekki bu aralar görülen bir durum kızlar ☺️
fatima1 ayvazece07 gözünüz aydın öğrenmişsizniz siz cinsiyeti biz hala bekliyoruz bizim minikin nazlarını çekiyoruz 😂