Kayıptan sonra insan ister istemez endişe ediyor ama endişe etsek de etmesek de olacak olana ve doğacak olana engel olunmuyor 🥰 bende ilk evladımı 24.haftada kaybettim, hastaydı bir ay içinde karnımda vefat etti doğum yaptım. Sonra kızıma hamile kaldım aman ne stresler ettim birşey mi var diye. Yokmuş. Cin cücüğü gibi doğdu 🙈