Busra2013 Gzm23 tabıkıde suan yengemde hamle 22 haftalık karnı burnunda ama onum ıkıncı hamıelleıhı ılk bebek dogumda kordon nedenıyle ölmüştü ama suan karnı buyuk
Gzm23 Busra2013 yaa çok üzüldüm hemde doğumda olması çok üzücü yaa😔😢 ikinci hamilelikte daha erken çıkıyor karın kaslar Ilk hamilelikte gerildiği için
Busra2013 Gzm23 ayn suan cok dıkkat edıo cok kotu oldu cocugy olmadı 1 yıl stresten cocugu dogumda öldü resımlerı fln var
Gzm23 Busra2013 canım valla çok zor bir durum sen söyleyince aşırı üzüldüm inşallah bu bebişi sağlıklı bir şekilde kucağına alır 🙏🙏🙏o kadar fotoraf heyecanlı bekleyiş Sonu kötü bitmiş rabbim kimseye yaşatmasın yaa 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Caglarass Gzm23 İlk gebeliğimde öyleydi 47 kiloyla hamile kalmıştım. Ama nimetmiş gerçekten büyük olunca çok zor 😅
yyagmurrsenn Gzm23 benim 31-32. Hafta gibi çıktı . Hiç çatlağım olmadı, doğurdum hem de sezaryen ile 5. Gün göbeğim dümmdüz oldu. Bebeğim de iri bebekti. Yani göbeginizin olmaması sadece avantajınız 🥲