Canim sorun yoksa niye klomen yazdi
Klomen hormon hapi eger yumurtaliklarin yavas calisiyorsa buyumuyorsa veya catlamiyorsa ozaman kullanilir…
Durduk yere keyif olsun diye kullanilmaz cunki eger kullandigin ay hamile kalmazsan rahminde kist olusuyor o kistin yok olmasida iki ayi bulabiliyor… ha eger yumurtaliklarinda skinti var ise iki uc kere dene olmazsa bebek tüp bebege basvur benim sonum tup bebek oldu ve cok sukur ikizlere hamileyim
🔹klomen haplarini kullandikdan sonra doktora muayeneye gidiyorsun alttan kontrol ediyor yumurtalar istenilen boyuta gelmismi diye daha sonra catlamasi icin sana igne verecek o igneyi kalcadan vuruluyorsun 48 saat sonrada yumurtlama gerceklesiyor oyuzden catlama döneminde iliskiye girilr🔹 Saglikli bisey degil oyuzden 2-3kere dene sonra birak tum tahlillerini yaptir kan aldir bi skintin varmi diye ona gore tup bebek merkezine basvur vakit kaybetme… o haplari kullanarak hep kistlerle ugrasirsin belkide hicbirseyin yoktur akişina birak daha yeni evlisin stres yapma olur ama dogru duzgun bi doktora git sorunun varmi yokmu ogren