5 aylık evliyim ve hiç korunmadık bu zamana kadar
Doktora gittim ve alttan muayene ve ultrason la baktığında hiçbi sıkıntı olmadığını söyledi çok şükür
Klomen,ecopirin ve vifolic verdi kullanmam için
Klomen adetin 5.ci günü başla günde 2 kere kullan bitince gel dedi
Yarın ilacı içmeye başlayacağım Perşembe doktora gideceğim bu ilacı kullanıp çocuğu olanlar var mı acaba?