ilknrkz21 cnm bende 16 haftalıkken gıttım kız dedı doktorum sonra 20.haftada ayrıntılıya gırdımkı erkek ben şok herkeze kızımız olucak demıstık smdıde erkekmiş dıyoruz bısey almamıstım kıyafet falan ıyıkıde almamısım şuan 28 haftamdaydım erkek dıyo doktırlar ıns doğuncada suprız cıkmaz 😂😂