Dalinimmm0412 Hanımlar 2 aylık hamileyim ve canım çok kola cekiyor sizce bir iki yudum icebilirmiyim?
dugmeannesi Hahshshd Allah bismillah dedim 😁😁😁 iç bişey olmaz ben iciyom arada bı bardak doktor da abartmadigin sürece iç dedi 😁
Ecekoraymom1722 İi bari başlığı görüp şok olan bi tek ben değilmişim iç bacım iç bişey olmaz bi bardaktan 😅
Mucizebekliyorum2 Dalinimmm0412 başlığı okuyunca bir şaşırdım😂 ben hamileyken doktor canının çektiği seylerin tadına bakabilirsin demisti kola vs de yarım bardak arada olmak şartıyla içebilirsin cok canın çekiyosa demisti
ozge07070 Dalinimmm0412 hahaha birden noluyor dedim canım koca çekiyor yazınca Sen beni güldürdün Allah’ta seni güldürsün inşallah canım benim 😍😘