SerraveAnnesii bende yaklaşik 1 aydır aynı durum oluyor suan 31.haftamdayım hala devam ediyor su gibi sanki altima yapmısım gibi ıslaklık bazen beyaz akıntı gibide oluyor. Ben doktoruma sordum gebelikte normal dedi. Suyumu kontrol etti suyumda normal çıktı zaten suyum olsa yaklaşik 2 aydır coktan bitmis olurdu bu kadar ıslaklıga. Ama sizinkide böyle midir bilmiyorum en iyisi doktorunuza bi danısın içiniz rahat eder. Bende suyum diye cok korkmustum doktora gidip rahatladım. En iyisini onlar biliyor neticede