merakliblog Twinsss amin canım inşallah. 32de gittiğimde hedef 2.5 kg dedi sonraki gittiğimde 37yi görelim dedim şimdi de 38e kadar yolu var dedi hem de 38+2de alıcam dedi inşallah dayanır bebelerim.
Twinsss merakliblog dayanır inşallah bir şey kalmamış canım, şuan kaçar kilolar. Benim 33+2 de gittim 2 gün önce biri 2110 diğeri 2340 olmuşlar.
merakliblog Twinsss 36da gittim pztsi, 2600-2700 46-47cmdi. 35te 2390-2389du. 33te 1990-1994tü. Son haftalarda maşallah iyi kg aldılar. Bu pztsi yani 37de tekrar kontrolüm var eğer beklerlerse iki haftada 3ü bulur gibiyiz,tabi ultrason yanıltmazsa
Twinsss merakliblog aa çok iyi maşallah kiloları, sizin gibi gidersek 36 37 ye 3 ü geçiçez bizde inşallah 😇🙏
merakliblog Twinsss inşallah🤲🏼 Çünkü ne kadar kilo alsalar o kdar iyi olur bebeler için de bizim için de. Ve inşallah ultrason çok yanıltmaz😂
Mustafagunay61 Serap_35 canim ben biraz adet düzensizliğin vardi 15 gün bekledim adet olmadim test alip yaptim cift çizgi doktora gittiğimde 9 haftalikti cift kese göründü boyle devam etti iste simdu tek yumurta ikizlerine hamileyim
gizem-ipek anneyimmm42 Benim 4.haftada 2200 küsür çıktı canım, 2 gün sonra tekrarladığım da 6300 küsür çıktı 5.haftada keselerini gördük, 6.haftada da kalp atışlarını duyduk.
ikizleribeklerken anneyimmm42 benim normal değer aralığından biraz yüksek çıkmıştı, 1 hafta gecikmeden sonra 5 haftalık gebeliği öğrendim 7. Hafta da ikiz olduğunu öğrendik
gizem-ipek Mustafagunay61 Son birkaç gündür zorlanmaya başladım, 37.haftamız bitti 5 Ocak’ta kavuşacağız inşAllah miniklerimle 🙏🏻👩👧👦
Mustafagunay61 gizem-ipek benimkini de doktor 37 sonra ameliyat ederim dedi tek yumurta ikizleri oldugu için cok bekleyemem dedi
Ulkermadn Mustafagunay61 24+3 olduk son 3 ayım çok zorlamaya başladı ama agırlaştım yoruluyorum hemen hep yatma isteği
gizem-ipek Mustafagunay61 Evet çoğul gebeliklerde çok beklemek istemiyor doktorlar, benimde 37+3 de olmuş oluyor doğumum. Çok şükür herşey yolunda günümüzü bekliyoruz. Sağlıcakla kavuşun inşAllah miniklerinize sizde 🙏🏻