Mustafagunay61 benimde 29 hafta , iyi gidiyor demek isterim ama ön kaburga ağrısı aynı hizada sırt kolumun altı bıçak saplanır gibi sürekli bi Ağrı yaşıyorum hatta ön kaburgamın altında bi acı var kafası mı bacağımı ne denk geliyor anlayamadım normal mi değil mi 😒 mide yanması hat safhada hep doğurcakmışım gibi geliyo 😅