minikmucizemmmmmm Kuzusu ya maşallah Allah tamamına erdirsin gözünüz aydın 🥰🥰 benimde yarın iğnenin 10. Günü test yapmayı düşünüyorum dua edin benim içinde lütfen ❤️
Omay0707 Kuzusu bügün 190 2 gün sonra 400 2 gün sonra 800 2 gün sonra 1600 2 gün sonra 3500 civarı olur doktora gittiginde kuzum alttan kese rahat gözükür 😊❤️
kevserkaan Daha yeni olduğu için kese falan bakacak o yüzden beklemen gerekecek ben net hatırlamıyorum ama son adet tarihine göre bana gün vermişti Allahim hayırlı haberler versin insallah 🤲🏻
Kuzusu kevserkaan değerin iyi dedi bakalım daha reglime de var uygulamaya göre 3+2 yiz henüz. Kese 5. Haftadami görünüyo?