Kuzusu inşallah hamilesindir ama yinede öyle umutlanma sonra hayal kirikligi yasarsn benn gbi canm..bende ignenin 12.13.14 de iğne yaptm silik cizgi cikiyordu bende umutlandm 16 da yaptm malesef çıkmadı öyle adet bekliorm ….ama senin iyi tarafı bugün ki test biraz net geldi diğer gunlerinkine bakarsak