Minikprens22 MelekAlyaM Recai pabuccunun oğlu ablamda 6 sene önce orda tüp bebbek tedavisi gördü Dr lar iyi ama aşırı pahalı peki bebeğiniz varmı
[silindi] @anneyimmm42 on ikinci haftaya kadar ve prolutex iğne ile birlikte ayriyeten decavit folik asit