Deletedmom_9 anneyimmm42 ben şuan tüm iğne ve ilaçlara devam ediyorum bu gün ilk kontrol var inşallah keseyi görebiliriz
Cananyildiz merhaba bilgi almak istedim tüp bebek ne kadar tuttu ve hangi şehir de yaptırdınız? Sizde veya esinizde sorun varmydi aşılama denemişmiydiniz? anneyimmm42 Deletedmom_9 @MelekAlyaM @Oznurkk
Oznurkk Cananyildiz 3 aşılama denedik. Hem eşimde hem bende sorun vardı. Sonradan aldığımız vitaminleri saymasak 6500-7000 TL tuttu. Raporluyduk ilk denemeydi. 3 başarısız aşılamamız vardı. Trabzon da fakülte hastanesinde yaptırdım
MelekAlyaM Cananyildiz merhaba bende ilerş derece pko vardı. 2 aşılama 3 tüp bebek denedim. Ankara centrum klinikte denedim hepsini. Toplamda 50 bin ödemişimdir ilaçlar tahliller hersey içinde.
Oznurkk Cananyildiz rica ederim Rabbim size de nasip etsin. Evet çok uğraştım rapor çıkarmakla başardım sonunda.