Merveefekrbn Şeker yüklemesi mantıken çok saçma hiç bir şekilde 8-10 saatlik açlığın üzerine yediğimiz içtiğimiz ilk şey şekerli su olmuyor ancak eğer bu hastalıksa ve bunun tek çözümü buysa yaptırmak elbette gerekli , bende yaptırma konusunda karasızdım doktorumda bir risk görmediği için 50 gr yaptıralım nolucak dedi güzelce açıklayıp ikna etti sürekli kan değeri kontrol etmek daha işkenceli olucağını söyledi yaptırdım ve çıktı malesef fakat 75 gr yaptırmanızı tavsiye ederim çünkü 75 gr kesin sonuç veriyor ancak 50 grdan sonraki sonuç kesin olmuyor ve 100 gr şeker yüklemesi istiyorlar işte o 100 gr baya sıkıntılı geçiyor ekstra 4 saat daha açlık ve 4 defa daha kan alımı eziyete dönüşüyor o yüzden riks var ya da yok bence bakmayın ve 75 gr yükleme yaptırın kafanız rahat olsun , eziyetsiz bir süreç olsun inşallah çıkmaz ve hamileliğiniz rahat geçer ben diyetteyim ve hamileyken herkes ye diye uğraşırken diyet yapmak çok zor ama allahtan insülin ihtiyacımız olmadı diyetle her şey yolunda .