Merveefekrbn her zaman doktorunuza kulak verin derim. Ben de çok kararsızdım. Sonra biraz doktorumla konuştum. Biraz da özellikle Dr.Banu Çiftçi’nin röportaj ve yazılarını okudum ve kesinlikle yaptırmalıyım dedim. Tabii bu benim fikrim. Siz doktorunuz ile görüşün. Biraz araştırın, sağlıklı sonuçlar alacaksınız. 24.haftamdayım ben. Daha bugün yaptırdım. 50 mg şeker yüklemesi.. Kan aldı sonra içtim falan bi saat sonra tekrar kan alındı. Sınır 140’tı benim de 155 çıktı. Dahiliye uzmanına sonucunu mutlaka göster dedi. Abartılacak kadar yüksek değil basit bi diyetle düzene girecektir dedi. Daha da yüksek çıkanlar olabiliyor çünkü. Yaptırmasam belki de bunu bilemeyecektim ve dikkatsiz yemeye devam edecektim. Gebelikte şekerin özellikle anneye sonrasında da bebeğe zararları mevcut. Erken doğum, iri doğum vs gibi. Allah herkse sağlık,sıhhat versin♥️ Umarım siz de kendiniz için en iyisini seçersiniz🙋🏻♀️