Biz de 10+1 olduk ❤️ Hamile olduğumu öğrendiğim andan beri bağışıklık sistemim çökmüş halde. Sürekli hastalanıyorum şu an yine hastayım. Halsizlik, öksürük, burun akıntısı, mide bulantısı ne ararsan var. Anaların hakkı bu yüzden ödenmiyormuş demek. Artık kendimi geçtim bebeğimi düşünüyorum. Umarım iyidir minik fındığım🥰 Ben tuzlu ve ekşi şeyler yiyorum hep yoksa kız mı olacak 🤣