Kızlar 28 haftalıkken doktora gittiğimde bebeğimin kilosunun 1347 gr boyu ise 33 cm olduğunu öğrendim doktorumuz haftasına göre 3 hafta önde iri bir bebek olacak dedi şu 29+4 deyim şu an bile biraz daha ağırlaştığını hissedebiliyorum ve 30. Haftamda tekrar gideceğim doktora sizde durumlar ne 28. Haftada 1347 gr olması gerçekten iri olduğuna mı işaret oluyor yani? Sizde böyle bi durum olduysa doktorunuz ne dedi?