zeeynepp19 Smile Size göre baya zamanım var son 50 gün🤦🏻♀️😂 ama yine de heyecan var tabi inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız❤️🙏🏻
Dmlkdr Smile Ayy Rabbim korusun inşaAllah öyle birşey olmaz nst de gelmeye niyeti yok dedi hemşire zamanında ben düzelince gelsin🤲🏻Güzel duanız için teşekkür ederim🌸
papatya-123 Smile Bir türlü 30dan inemediiiik. Son 30 🥲 Geçmiyor zaman. 27 Ocak 2 Şubat arası dedi doktor. Normal olacak ne zaman gelirse diye bekliyoruz
Merveee__1990 NisaNurReis evet tmm sadece yıkayacam ütüleyecem herseyi ufak tefek eksikler var onlarida yarin tmmliyacam inşallah 😇😇😇
NisaNurReis Merveee__1990 onları ütülerken dizerken bile seviyor insan çok güzel şeyler 😍🥰 hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 😊
Fundabshn Smile 40+2 olduk doktorum pazartesi suni sancıyla doğuma alıcağını söyledi hayırlısı olsun inşallah beklemedeyim şafak falan kalmadı artık 🤗💐
Gmzsf Smile daha 7 haftalık olsam kalp atışını duysam diye bekliyodum resmen ocak syındayız ve bizimkisi kasığa doğru baskılara başladı bile 3-4 haftacık kaldı tabi beklerse 🙈🙈