semakulekci Alka Sen kasma kendini onuda erkek veya kadın olarak değil sadece doktor olarak gör onlarda sana o nazarla bakıyorlar zaten hastasın bayanı erkeği yok 😊
Eylul4142 Alka evet bende baktırdım utanıp kıpkırmızı olmustum ama sağlık bu yapacak bişe yok He bide erkeklerin daha hafif muayenesi korkmayında