Kızlar ya erkek doktor a çatı muayenesi olan var mı . Yarın kontrolüm var ve 37. Haftam doldu . Normalde öyle bı takıntım yok erkek bayan diye ama ne bilim biraz çekiniyorum erkek doktorun çatı muayenesi yapmasından. Doğuma girse neyse dicem o acıyla utanmam ama çatı muayenesi farklı geliyor bana ne bilim . Var mı doktor u erkek olan .ne düşünüyorsunuz cesaret verin bana biraz lütfen .😔😔💜