Seydanuurr4 _hamisanne insallah canım seni de rabbim bi avazda kurtarsın sağlıcakla insallah kucağına al 😍🥺🥺👼
bsraguruler Elifdemireel benimde son regl tarihim 26 Kasım bende dün gördüm ve 5 mm di Dr beni tekrar çağırdı salı günü için sizi direk 10 gün sonraya mi cagirdilar
Elifdemireel Seydanuurr4 26 kasım regl tarihim keseyi bugün gördüm 5 milim🥰 haftaya kalp atışı için gidicem bulantılarım 2 haftaya yakındır var ne yersem çıkıyo 😢😢
Seydanuurr4 Elifdemireel ay beraberiz canımmm yaaa bakalım perşembe gidicem bende insallah görürüz 5+6 olacaz o zaman daha bende bulantı yok canım
Elifdemireel Seydanuurr4 ya sizinlede aynıyız umarım sağlıklı bir şekilde keseyi görürsünüz🥰 benim çok var 😢
Elifdemireel Elaaay İnanın ben heyecandan kaç haftalık diye sormayı unuttum😂 doktor da unuttu heralde kesenin 5 milim olduğu biliyorum birde haftaya kalp atışı için çağırdı
Elaaay @Seydanuurr4 benimde bulantı belirti yok adet olacağım gün test yaptım çok net çift çizgi gördüm
Seydanuurr4 Elaaay kan verdin mi canım bende su aralar sadece bas dönmem var henüz bulantım olmadı dahs
Haybeybi 4+6 yız biz de 🤗 2 gün önce minicik kesemizi gördük. Doktor 2 hafta sonra kalp atışına bakmak için çağırdı. Nasıl geçecek bu günler 🙈
Seydanuurr4 Haybeybi masallah ne güzel ben gitmedim gözükmez diye persembe gidicem 6 haftalık olacam gözükür herhalde o zamana kadar demi insallah bulantın var mı
Elaaay Seydanuurr4 iki hafta daha durucam zaten doktor 8 .hagiftalarda kan degerlerime bakmak için kan isticek iki kere kan vermiyeyim dedim ultrasoada iki kere girmemek için bekliyom hem kalp atışı hem kese birlikte göreyim inşallahhh