Kokturk Seydanuurr4 5+2 💜😇çok şükür 4+3 de gitrik keseyi görememiştik beta 777 idi o zaman şimdi yarın kontrol inşallah görürüz bebişi 🥰
slmcnm2503 Seydanuurr4 yok kuzu 4+3 de keseyi gördüm tam bir hafta sonra da kalp atışını duydum çok şükür
slmcnm2503 Seydanuurr4 evet kuzum şükür bu gün kanama oldu korkuttu biraz gittik 6+6 günlüğüz tam olarak duyduk kalp atışınıda şükür sağlıklıyız ❤️
Seydanuurr4 slmcnm2503 çok şükür Suan 5 haftalığım bende hiç gitmedim göremem diye persembe insallah 6 haftalık olacaz insallah kalp atışını da duyarız
slmcnm2503 Seydanuurr4 yerleşme kanaması çok normal dedi kuzum ama benim ilk gebeliğim olduğu için ister istemez telaşlanıyor tabi insan ❤️
Elifdemireel Seydanuurr4 26 kasım regl tarihim keseyi bugün gördüm 5 milim🥰 haftaya kalp atışı için gidicem bulantılarım 2 haftaya yakındır var ne yersem çıkıyo 😢😢