Turkolog12 Seydanuurr4 inşallah hayırlısıyla minik bebeğini görürsün zaman akıp gidiyor valla sağlıkla buyusunler ❤️
Seydanuurr4 Turkolog12 insallah canım 6 haftalık olacam insallah görürüm bu erken döllenme geç döllenmeden kaynaklı oluyor mu kese görünmesi
Turkolog12 Seydanuurr4 evet evet bazen hesapladigimiz haftadan farklı çıkıyor zaten doktor kesenin boyuna göre haftasını söylüyor Allah’ın izni ile görürsün doktor da haftasını falan söyler zaten 🥰
Ftynur Seydanuurr4 10+5 olduk bizde çilek büyüklüğünde ara ara mide bulantılarım oluyor ve deli gibi Fast food aşeriyorum🙄
Seydanuurr4 Turkolog12 insallah ya ben çok erken öğrendim hamile kaldığımı yumurtlamadan 5 6 gğn önce kaldım hamile ben
Turkolog12 Seydanuurr4 bende öyle HCG değerim 39 falandı çok küçüktü süreç bayağı uzun sürdü o yüzden sanki aylardır hamile gibi hissediyorum kendimi 😅
Tubiis_0 Seydanuurr4 tam 5haftayım bende alttan muayene ile gördü kesemi düşük tehlikem de var sabırla duayla bekliyorum 5. Aylarını da görmek için inşallah 🙏🏼
Turkolog12 Tubiis_0 progestan verdiler mi benimde kanamam olmuştu o şekilde kesildi fitil olarak kullandım ben
Tubiis_0 Seydanuurr4 oldu damla damla şeklinde acile gittim işte kese yok felan diye ciddiyete almadılar beni birşey yapamayız deyip gönderdiler
Seydanuurr4 Turkolog12 aynen ben beta 10’ile öğrendim adetime 6 gün vardı buna rağmen senin hesapladıgın tarihte çıktı mı ultrasonda aynımıydı yani
NehirinAnnesiii Efemom2 4+4 gittim canım keseyi gördük haftaya cuma günü randevum var inşallah onda da kalp atışını duyucaz 😍❤️ sen gittin mi doktora duydun mu bebisinin kalp atışını 😍
Efemom2 NehirinAnnesiii karındanmı baktı canım bende 4+4 gittim suan bişey yok dedi doktor kendi doktorumda degildi güzel ilgilenmedi zaten önümüzde Perşembe gidicem bende bakalm inşallah görüp duyabilirim 🙏❤️
Turkolog12 Seydanuurr4 yok ben daha büyük sanıyordum küçükmüş ama doktor söyledi zaten keseyi ölçüp su haftayla uyumlu diye 🤗
Anne_Rabia srntrkli22 benimde pazartesi günü kontrolüm var bebiş büyüdü mü ne oldu çok merak ediyorum