Efemom2 Seydanuurr4 ögrendikten hemen sonra başladı ve ne zaman geçicek bilmiyrm inşallah çok ızun sürmez
NehirinAnnesiii Efemom2 4+4 gittim canım keseyi gördük haftaya cuma günü randevum var inşallah onda da kalp atışını duyucaz 😍❤️ sen gittin mi doktora duydun mu bebisinin kalp atışını 😍
Turkolog12 Seydanuurr4 kalp atışını bile duydum 7mm şuan bebeğim ölçümlere göre dün gitmiştim doktora 🥰🧿
Ozgexxx Dr 4 haftada ulstrason ile gordu alttan muayene ile, tek suan ama suprız olabilir dedi Boyle durum yasayan var mı
Ayyysss Seydanuurr4 bulantım yok dün bel ağrım oldu biraz geçti keseyi gördük şükür bugün çok küçük ama
Rukiye24 Seydanuurr4 kese 4+4 de gördüm çok küçük zor görüntü aldı doktor. Bulantım çok yok az yiyip sık yerseniZ bulantınız olmaz. Belim ağrıyor ve deli gibi uyku isteği göğüslerim patlayacak gibi birde akıntı var
Turkolog12 Seydanuurr4 6+6 olduk inşallah sağlıkla kucaklarimiza alalım sağlıklı musmutlu gebelik sürecimiz olsun 🥰❤️ sen ne kadarliksin canım gördün mü bebeğini