Bugün aldım daha. NBB kaplı emzirme sütyeni. Denedim gayet güzel oldu. Fiyatı da piyasaya göre çok fazla değil. 72TL’ye aldım. Kaplı olduğu için açınca çok fazla aşağıya inmiyor emzirme kısmı ama kapsız da ben almak istemedim göğüs ucu belli eder diye.