ozmus Kızlar göğüs ucu belli etmeyen iyi bir emzirmek sütyeni var mı? Bir de bedene nasıl karar verdiniz
Fkt ozmus https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4392146/1026758 bundan aldım canım çok rahat içi pedli belli etme söz konusu dahi değil şu an kullanmaya başladım bile rahatlığından dolayı çok sevdim
SayeMom ozmus suwenden aldım aynı bedenimi 80 di yine 80 aldım sütyen tarzında oldugu için zaten uç göstermiyor ki güzeldi baya sütyenler üstten açılıyor o sekilde iste☺️
Guzelyuvam ben e bebekten ve pentiden almıştım ilk hamileliğimde şimdi de aynı yerlerden aldım ikiside göğüs ucunu asla belli etmiyor, kendi bedeninizin bir numara büyüğünü tercih edebilirsiniz. 😊
ozmus Guzelyuvam e bebekteki için göğüste tüy bırakıyor diyen yorumlar okudum ama. Bir de link atabilir misiniz 😊😊
ozmus SayeMom ya trendyoldadan baktım çoğu uç belli ediyorum demiş. Suwen bakayım biraz, teşekkürler 😊
Poyrazin_annesi Bn ebebekyen aldm ama hc memnun kalmadım. Oyuzden emzırme sütyenı almıcam normal sütyen alcam ama yarım aklet seklınde gogus ucu bellı etmeyenden
UmutsuzPolyanna ozmus ben bunu aldım canım normalde emzirme sütyenine o uç belli etme ve toparlmadığı için karşıydım bu günlük hayatta kullandıklarım gibi aynı ama emzirmeye üstten açılıyor içine topluyor 🤣😅
ozmus UmutsuzPolyanna ayy evwt işte şu uç belli etme şeysinden bende arada kaldım. Ama bunu az önceki bir arkadaş daha atmıştı. Bunu alayımda bari ben de😊😊
Lulikli UmutsuzPolyanna kaç beden aldın canım yani kendi bedenin mi büyük beden mi 😅 suwenden hiç çamaşır kullanmadım genelde penti kullanıyorum da bilemedim ondan 😄
Sky2022 ozmus var kaucuklu model ben.aldim normal bedeninde aliyorsun o buyuk oluyor zaten gogus kismini d kap aldim
Poyrazin_annesi ozmus bıkere gıydım yıkamaya attım şeklı şüklü bozuldu bıde hemen tıftıklemdı anlmdm 1 defa gıymıstm
Cylnsms ozmus Ben iki adet aldım biri NBB marka kaplı sütyen diğerini de e bebekten aldım kaplı o da . Gayet güzeller . Ben kapsiz pek sevmiyorum göğüs ucu belli oluyor aksi halde
UmutsuzPolyanna Lulikli ben le jardin alıyordum hep 90 olarak ama bunda 85 c yazıyor ben öyle bedeni anlamıyorum sütyende kıyafet üstünden memişime tutuyorum koltuk altıma kadar geliyorsa alıyorum jdjd 😅🤣
Hilal-95 ozmus e bebekden aldım kendı bedenimi aldım ben onu kullanıyorum atletde aldım ama atlet belli ediyor baya ucları emzirme sonrası