Betus93 Ceyduygu bana gunlerdir serumda onu veriyorlar. Bobrek tasi dusuruyorum diye. Kim dediki vermezler diye. Kendi doktorum tedavimi yapiyor
Ozdemiryksl Betus93 aslında doktoruma mesajla danıştım. Buscopan plus 2*1 verdi ama ben içmedim henüz. Kararsızım
Lvns Ben erken dogum riski yasadigmda hastanede yatarken damardan veriyolardi ama surekli kontrol altindaydim ve bana alerji yapti nefesim kesiliyormus gibi oluyordu bogazim sisiyordu fenalasma hissi oluyordu. Sonra kestiler. Doktor a danismadan kullanmayin
Ceyduygu Betus93 Ama senin doktorun vermis doktora danışılmadan icilmez. Ayrica senin durumun farkli agrin coktur gebelik ağrısı farkli onun icin agri kesici kullanmaya gerek yok ki
EsraElms Canım ben normal doğum yaptım ve benim doğum başladığı zaman bana buscopani iğne olarak yapmışlardı