gunessbeste bende de oyleydi ama rahatladim genel olarak. Oncellikle yastigini biraz yukselt ve oda nemlendiriciler var onla odayi nemlendir istersen aromatik yag da kullanabilirsin ben genelde kekik yada nane yagi koyuyorum daha iyi oluyo eger oda nemlendiricin yoksa evin dogalgazliysa petegin altina su koy bi kaba azda olsa ise yarar odayi nemli tutmak onemli ozellikle bebek dogduktan sonrada burun kurulugu icin birebir.