Defne2018 donmezzderya beeeen şimdi tartışma açaçaktım bu konuyla ilgili nasıl gidiyo hamilelik ne zaman dr gittiniz en son ben 27 de gittim 1050 gr dedi 31 haftada tekrar gitcem bel ve sırt agrısı var onun dışında pek bişiyim yok
donmezzderya Defne2018 bende 21 aralamakta gittim 1 100 ü geçikti kilosuda 20 ocakta tekrar gitçem 32 haftada hayırlısıyla bakalım gelsinlerde😅
eusl Defne2018 Ben de 27 de gittim 1050 dedi bana da 🙃 aynıyız benim de haftaya cuma 31. Haftanın ilk günü randevum var
Superisi_34 Merveikratanem 29 da gittim 1650 gr kilosu 41 cm kasılmalarım vardı magnezyum verdi üç günde geçti magnezyum çok önemli sizde kullanmıyosanız agrılarınız ondan olabilir
donmezzderya Aslylmz insan çok merak ediyor yaaa her hafta gel dese gitçem çok merak ediyorum yasa evde bakılabilir ultrason olsa tvden izlesek olmuyomuş kajsjsjs 😅😅
Aslylmz donmezzderya al bendende o kadar beklerken zaman hiç geçmiyor resmen 😂 ama surda doguma bile az kaldı bi an önce kavussakkk 😍
donmezzderya Aslylmz evet ya bencede şimdi başladı ya çok kıpırdamaya belimde çok ağrıyor uyku olmuyor gece bazen gelsin bir an önce 🥲😅
Aslylmz donmezzderya zaten cok hareketlendikçe çıkartıp sarılasım geliyor artık o yüzden cabucak zaman geçip kucagıma alsam cok iyi olucak😂
donmezzderya Aslylmz evet bencede şimdi diyorlar uyuyun nereye uyuyorsun bizim uykusuz geceler şimdiden başladı haberleri yok 😅
donmezzderya Sunavarol ne zaman diyor sizinde doktor doğumu Benim Mart veya Şubat başı erken olursa dedi 😀🤔