findikkurdum17 canım bende yaptıramayanlardanıö kan verıp sonuç alamamıştım devlette ozeldekı doktoruma gıttım sonra aldırmayacaksan yaptırmadım dıye üzülme dedı hıcbır tedavılık hastalık 2 lise belli olmaz sadece down sendromu varmı bılgı alınıyo tek faydası bılınclı olmak ıcın araştırma yapabılırız Allah korusun varsa bı hastalık doğruysa vede Doğumdan sonra egıtım ve ne yapmak lazım ona araştırma yapmak ıcın vakit olur kı Allah gostermesın doktorum siddetle 4lu testi ve ayrıntılıyı yaptır bı müdahale gereken durum varmı onlarda belli olur demıstı kalp damar mıgde aklına gelen ne varsa ayrıntılıda bakılıyo çünkü tabı karar senın rabbım acısını göstermesin kimsenın evladının