Kumruanne çok saol ama eşim erkek doktor istemiyor ben normalde ozel güney hastanesine gidiyordum fatma hanıma 20. Haftadan beri bebegin eşinin önde olduğunu söylüyor 32. Haftada aynı şeyi söyledi ve artık yukarı çıkmaz kesin sezeryan dedi ama benim kanamam hiç olmadı bizde doktor değiştirelim dedik geçen hafta dilek hanıma gittik o da önde değil kenarda dedi ama internetten biraz araştırma yaptım onunla ilgili kimse memnun değil korktum bende emel hanım varmış ozel adana da bi fikriniz var mı o nasil sizce