2melekannesii___ 2melekannesii___ Aynen bebelac iyi de fazla verince o da kabiz yapiyo sadece sabah aksam veriyorum ben. 2 yaşında birakmayi düşünüyorum
Sehnur DerinMavii bende ilk bebelac kullanıyordum kakasını yapamadı diye aptamil aldık aptamil beğenmedi iki üç kere içti içtiğini kustu geri bebelac a döndük bi sorun olmadı
DerinMavii MervErdo ama canım hiç almıyor ki çıkartıyor hemen beğenmedi tadını yoksa alistiricam alismasina