Kizlar aptamil kullanmıştım bir kaç defa sonrasında kabız yapti diye hipp aldik onuda beğenmedi sanırım aptamile alıştığı için onu severek iciyordu gaz damlası falan aldım işte tekrar aptamile gecicem hip içmiyor cunku sütüm bazen gelmiyor deli gibi ağlıyor bir zararı olur mu değişikliğin hip fazla kullanamadik zaten üç kere falan anca icmistir başka çarem yok farklı mama alamayacağım deneme tahtası gibi olucak uzuluyorum