Azra_Mom zeeynepp19 Demii zaten gece kaç defa uyanıyoruz çokta aynı pozisyonda uyumuyoruz inşallah bişey olmaz Rabbim korusun meleklerimizi ❤️
Nihanus Sdashn yani sola yatarsak iyi olur ama sonuçta gece kırk kere dönüyoruz ne yapalım ben yüzüstüne bile döndüğümü biliyorum 7-8 aylıkken
Sdashn Nihanus evet istemsiz dönüyorum bende bir uyanıyorum ya sırt üstü ya da sağ taraf fa uyanıyorum 😁😁