Hafizehafdjd
Şöyle anlatayım öncelikle bazıları hastane çantasına koy diyor ben hastane çantama koymadım. Eve geldiğim de de bir kaç gün ağrılarım dan dolayı takmadım. Sanırım 4 veya 5. Günden itibaren kullanmaya başladım. 1 aydan fazla oldu hala kullanıyordum ama şuan şehir dışındayım bçce yanıma almamışım ondan bıraktım. Ben içim rahat ettiği için uzun süre kullandım. Sende mesela karnından memnun kalana kadar yada değişiklik hissetmez olana kadar kullanabilirsin bence. Göbek kaldı biraz ama sıkı şekilde duruyor karnım. Tavsiye ederim