Hafizehafdjd Kızlar sizce bunları hastanede giymek için alsam nasıl iyi mi sizce tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi rica etsem https://ibb.co/NmwH90d https://ibb.co/mCnz8Fp
-Eflatun- Hafizehafdjd normal doğum olurda zaten bir gün kalıyorsun ben sezeryan oldum iki gün kaldım terlemeseydim eğer bir tane bile yeterdi pislenmedi hiç terledigim için ikinciye ihtiyaç duydum
ipekkizim2601 Hafizehafdjd elbise doğumdan sonra iyi oluyormuş ertesi günde diğerini giyersin yedek bulunsun
Hafizehafdjd Zeynokaanselcuk https://ty.gl/9h2907app4 https://ty.gl/jkwj2nd8er İnsalah olmuştur açılır
Hafizehafdjd N01AKCAN hiç bilgim yok benimde ama bazıları hastane sıcak oluyor da diyen oldu o yüzden kalın bişey almak istemiyorum ben yanıma hırka alacagim tabikide ne olur olmaz diye