Bilinmezinannesi HilalHakan1 kartı herkes cıkarabılıyor bir brosur verıyorlar orda baya hastane var oranları farklı ortadoğu hastanesi vardı 4-5 hastane daha vardı merkez cetınkayanın arkasında bır yer yerı cok merkezı ıstersenız ozelden numarasını atabılrım
Sedefege bebek- gerçekten bu kadar artmış mı 😲 haziran da doğum yaptım Hicran İn muayenesi 145 idi sanırım. Doğuma 3250 verdik. Muhtemelen ocak ayında tekrar zam gelecek. Yazık gerçekten insanları soyuyorlar