bebek- Umutsmom ortadogu sigortalı 4500 sigortasız 5500 dedi muayene ücretide hicran giriş 215 filiz hanım 310 idi galiba
HilalHakan1 Bilinmezinannesi merhaba bu kart ile ilgili bilgilerinizi paylaşabilir misiniz ? Kimler çıkarıyor hangi hastanede geçerli vs . .
Bilinmezinannesi Tüm hastanelerle anlasmalı bır kart senelık cıkarıyorsunuz 60 tl merkez cetinkayanın arkasında
caglaby Bilinmezinannesi diğer hastaneler derken Medline ve Metro için de geçerli mi acaba bilginiz var mı
Sedefege bebek- gerçekten bu kadar artmış mı 😲 haziran da doğum yaptım Hicran İn muayenesi 145 idi sanırım. Doğuma 3250 verdik. Muhtemelen ocak ayında tekrar zam gelecek. Yazık gerçekten insanları soyuyorlar
ArelinAnnesi01 caglaby özel adana vee metro sahibi aynı sanırım iki yerde geçerli tüm hastanelerde değil
Bilinmezinannesi HilalHakan1 kartı herkes cıkarabılıyor bir brosur verıyorlar orda baya hastane var oranları farklı ortadoğu hastanesi vardı 4-5 hastane daha vardı merkez cetınkayanın arkasında bır yer yerı cok merkezı ıstersenız ozelden numarasını atabılrım