Svcncmrnz Oyku3005 anladım bana günde bir yazmışlar iki de olursa iyi yaniiiii 🤭 Allah’ım yoksa çok zor hem mide bulantısı hem kusma ya
Oyku3005 Svcncmrnz doktoruna sor eğer sabah 1 akşam 2 kbul ederse olur ☺️ aç karnına ztn sabah hemen kahvaltı edebiliyor musunuz? ☺️
Bsrbsrrr Svcncmrnz evet kusuyorumm birz önce mesela😰 bazen oluyo ama bende geniz Akıntısı var o balgam hissindende etki etmiyor olabilir😩
Svcncmrnz Oyku3005 sabah çok aç uyaniyom en azından bir peynir ekmek yiyorum geri çıkıyordu aç kalıyordum inşallah ilaç etki ederse yok kalacam
Oyku3005 Svcncmrnz bende ne yesem çıkaranlardandım fikir olsun diye söylim dedim ilacı içtikten sonra ilk zeytin yiyordum en az 6 tane filan sonra bşka şeyler yiyordum öyle sorun olmuyordu☺️
Slnn1122 denizin_annesii aynı durum bende 1. Ayımdan beri kullanıyorum şuan 35+5 hala içiyorum günde kaç tane içiyorsunuz ben gece yatmadan 1 tane alıyorum yeterli oluyor Ama yine de bazen diyorum bunca zaman kullandım inşallah bir sıkıntı olmamıştır
denizin_annesii Slnn1122 wala bende de aynı durum sadece sabahları aç karnına 1tane içiyorum bide sabah aç karnına 1tane mide koruyucu alıyorum 🤭 istediğimi yiyp içiyorum onlar olmsw o gunum wasat geçiyor
Funda_simsek2022 Halsizlik ten mide bulantisindan kafamı kaldıramıyorum günde 4defaya çıkar dedi doktor dayanamıyordum artık artirinca çok iyi geldi
Senayyalcin Yesim Ben doğum yapalı 8 ay oluyor ama 9 ay midem bulandı doğum yaptığım günün gecesi bile prilam içtim tam bir felaketti 😀😀😀
denizin_annesii Slnn1122 sabah aç karnına içiyorum ki yemek yediğimde etki etsin diye ama sizde akşam aldığınızda etkisi oluyorsa öyle devam edin🤗😘