yarmagul melekkizim_00 bende mezgiti çok severim korkuttular beni bugun doktoruma sordum haftada bir yediğini düşünürsek okadar civanın kimseye bi zararı olmaz dedi
Melek1111 Onner balık ağırlık yapıyor yedikten sonra bende de öyle oldu geçen gün yediğimde.Herhalde ağır geliyor .İnternette de öyle yazıyor arkasından tatlı yiyin yazıyor
[silindi] litfenama valla benimde rüyalarıma giriyodu :) sordum abartmadan ¾ adet yiyebilirsin dedi. Dahada içim rahat etsin dersen vegan sushi yiyebilirsin