melekkizim_00 ben de yedim bir sıkıntı olmadı. Ama ben de bugün buzluktan balik cikartip pisirdim, yanina da babam yogurt koydu zehirlemez merak etme falan dedi onca senedir yiyorum dedi simdi midem ekşidi gaz problemim var, acaba zehirlendim mi bir sıkıntı olur mu bilmiyorum😐