zeynnn5441 normalde göbek deliğinden 4 parmak uzaktan vuruyoruz.ama bebek büyüdükçe cok sertleşiyor ben hep yanlarımdan sıkıp vuruyorum.korkulcak bir sey değil vuran cook kişiyiz :)) iğne fobime ragmen aylardır vuruyorum :) havasını alıp ilacı yavaş verin ,damara denk gelmezse kanamaz hatta acımaz bile