Hakanbuse Boniboncuk yesil elma yiyebilirsin o da biraz rahatlatiyo bende reflu var bi de bebek eklenince daha kotu oluyorum yaptiklarim bunlar bi de baharatli yagli asitli sigara tarzi seylerden uzak dur onlar daha kotu mahvediyo gece cay kahve tuketme mesela
funnymummy Ya bende 6+4 oldum ana bulantı yok fakat böyle iştahsızlık var canım istemiyor bişey bide böyle midemde ağrı mı desem kramp mı değişik bişey oluyor 🙄