Kızlar son âdet tarihime göre 7 haftalık hamileyim. Ama bugün doktora gittim kese görünüyor henüz bebek yok. Kesenin büyüklüğüne göre de 5+4 deymişiz henüz. 8 ocakta tekrar gideceğim kontrole.. Ya bebek oluşacak ya da kese büyümeye devam edecek ama bebek oluşmayacak. Boş gebelik deniyormuş ona da. Rabbim ne takdir ettiyse o olur.. Hayırlısı olsun inşaAllah…