Tgcomer benim bir kuaförüm öyleydi, batırıp çubuğu kırıp atıyodu. Ama bu öyle değil. Bana öyle yapsa başkasına yapmaz muhtemelen Kendi ağdanı alıp gitmek de mantıklı geliyo amaa canım çok yanacak gibi geliyo 😂 halbuki yıllardır ağda yaptırırım. Galiba son kez jilet yapacağım