Miranmiray aynı şeyi ben de yaşıyorum 32den beri. Doktor bana ağrı eşlik ediyorsa sıkıntı demişti ağrım sızım yok sadece sürekli sertleşiyor. Onda da gün içinde bebek hareket ettiği sürece sıkıntı yok dedi. Zaten bi problem olursa ya ağrın olur ya nişan gelir ya suyun dedi bunların haricinde korkma dedi. Seninki kadar sık olduğu zaman genelde gazım var kabızsam ve ya hareketsiz kalmışsam daha çok artıyor doktora da sormuştum kabızlık vs tetikler dedi