Serap-22
Serap-22
Ben 11 ay önce doğum yaptım göğüslerim süt dolmuştu bebek hepsini içemediği için acıdan ölüyordum üstüm sırılsıklamdı. Hemen e bebekten mamajo tekli elektrikli usb göğüs pompası aldık. Hemen boşaltıyordu sütü çok memnun kaldım. sonra ki aylarda kızım emmeyi bıraktı. Bırakınca da makinayla sağıp biberon ile içirdim. Ayrıca bazen sağıyorum dolaba koyuyordum ben uyuyordum eşim kızıma gece biberonla veriyordu sütü. Pompa elim ayağımdı. Ama bende ihtiyaca göre aldım. Doğumdan önce almadım.
Sizde lazım olunca hemen alabilirsiniz etrafınızda e bebek var ise.
Çünkü kimisinin ihtiyacı olmuyor